What’s in a name? Ook jouw bedrijf, product of vernieuwende aanpak begon ooit met een goed idee. En als de plannen concreet worden, dan volgt de onvermijdelijke stap: hoe gaan we het nieuwe bedrijf, het te lanceren product of het nieuw te ontwikkelen merk eigenlijk noemen? Er zijn hele boekenkasten volgeschreven over het ontwikkelen van een (merk)naam. Want wat is eigenlijk een goede naam? En waar moet een naam aan voldoen? Hoe vind je inspiratie? En niet onbelangrijk: hoe check je of een naam al niet door een ander gebruikt wordt?

Tijdens deze workshop leer je alles om te komen tot de perfecte (merk)naam. Van inspiratie tot braintechnieken, van randvoorwaarden tot naamonderzoek. We bespreken verschillende cases en gaan zelf aan de slag in een mini-brainstormopdracht.

De workshop wordt geleid door Hans Blaauwendraat en Rianne Engels partners van O-bureau in Utrecht. Hans is expert in het bedenken van (merk)namen en doet dit inmiddels al zo’n 25 jaar. Rianne is communicatiestrateeg en kent alle randvoorwaarden. Zij leren je hoe je inspiratie vindt, je tot een goed creatief concept komt en hoe je dat vertaalt naar een (merk)naam.

Wil je ook jouw merk verstevigen? Kom dan naar onze workshop!

Datum

Nog in te plannen (juni 2018). Maximaal 10 deelnemers.

Tijdstip

18:30 uur - 20:30 uur (incl. ontvangst met broodjes)

Locatie

O-bureau, Weerdsingel WZ 8, 3513 BA Utrecht

Kosten

Gratis. Wij zouden het leuk vinden als jij een collega ondernemer uit jouw netwerk meeneemt. Heb je leuke workshop gehad? Deel dan jouw ervaringen op social media.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.

draglink-outchatmenuspotmaillinkedinvimeoyoutubetwitterwhatsappinstagramfacebook