Heb je de Workshop Customer Experience (basis) gevolgd en wil je nog beter weten wat echt belangrijk is voor jouw klanten? Wil je betekenisvol verschil maken? Leer in deze verdiepende workshop meer over customer experience als strategie en over hoe het gebruik van klantreizen je helpt de klantbeleving te verbeteren.

Woensdag 12 juni 2019

In de basis workshop maak je kennis met de zes bouwstenen waarop een succesvol klantgericht bedrijf draait. In de verdiepende workshop ga je met jouw eigen case aan de slag. Je leert de klantreismethode te gebruiken en jouw team hierbij te begeleiden en te coachen. 

Inhoud workshop

  • De klantreismethode: aan de slag met jouw eigen praktijkcase. 
  • Visualiseren van de klantreis zodat je dit kunt meenemen en gebruiken. 
  • Begeleiding en coaching team: meenemen organisatie in klantreis-denken.

Wil je beter weten wat echt belangrijk is voor jouw klanten en wil je betekenisvol verschil maken? Kom dan naar deze workshop!

De workshop wordt gegeven door Natasja Helbo van Hartigs.  

Tijdstip

Inloop v.a. 15:30 uur

16:00 uur - 21:00 uur (workshop, incl. pauze met broodjes)

Locatie

VDKVG, Lange Brinkweg 34A te Soest

Kosten 

€ 299 incl. BTW per persoon voor relaties van ons kantoor.

Maximaal 10 deelnemers. Op basis van volgorde aanmelding. Deze workshop gaat alleen door bij minimaal 6 deelnemers.

Nog geen relatie van VDKVG, maar wel geïnteresseerd in een workshop? Neem dan contact met ons op. 

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.

draglink-outchatmenuspotmaillinkedinvimeoyoutubetwitterwhatsappinstagramfacebook