Op donderdag 18 april gaf Natasja Helbo van Hartigs een introductie workshop Customer Experience. Onder de deskundige begeleiding van Natasja hebben wij samen met een aantal klanten de basis beginselen van klantbeleving leren kennen. Klantbeleving inzetten als strategie. Het kan echt. En het levert veel op!

Wat hebben we gedaan? Samen hebben wij de volgende onderwerpen doorgenomen:

  • Introductie Customer Experience Ecomap: De zes bouwstenen van een klantgerichte organisatie. Een stukje theorie aangevuld met voorbeelden van de deelnemers. En aansprekende praktijkvoorbeelden zoals Coolblue.
  • Klantbelevingsscan: Waar wil je naar toe als het gaat om klantbeleving en waar staat jouw bedrijf nu? Een interactieve sessie waarbij elke deelnemer op een nummer moest staan en zo verhalen werden gedeeld. En onderling feedback werd gegeven.
  • Afsluiting: Vaststellen van de eerste stap op weg naar een betere (klant)beleving. De deelnemers waren enthousiast en gaan allemaal naar de verdiepingsworkshop die binnenkort wordt georganiseerd.

Complimenten! Dankjewel Natasja. Voor de deskundige begeleiding, jouw aanstekelijke enthousiasme en het voorhouden van een opbouwende spiegel. Op naar het vervolg!

Wil jij ook deelnemen aan een workshop? Kijk dan op onze agenda.

Deze website gebruikt cookies

Heb je hier geen bezwaar tegen? Klik dan op op deze link: Ik accepteer cookies.

draglink-outchatmenuspotmaillinkedinvimeoyoutubetwitterwhatsappinstagramfacebook