Mogelijk te veel Aof-premie betaald?
Dit kun je doen
Als werkgever betaal je Aof-premie. Dit is een bijdrage voor werknemers die langdurig ziek of arbeidsongeschikt zijn. Er zijn signalen dat werkgevers in de periode 2019 t/m 2024 mogelijk te veel Aof-premie hebben betaald. Daarom loopt er nu een collectieve actie om dit geld terug te vragen.
Wat betekent dit voor jou? Je kunt meedoen aan een gezamenlijke bezwaarprocedure via Massaalbezwaar.nl. Door dit samen te doen:
- vergroot je de kans op succes
- hoef je zelf niet alles uit te zoeken en te regelen
Wij hebben via Auxilium Adviesgroep afspraken gemaakt met Massaalbezwaar.nl. Daardoor kun je via ons onder gunstige voorwaarden aansluiten.
Wat kost meedoen? Meedoen bestaat uit drie onderdelen:
Inschrijfgeld (eenmalig voor 2019 t/m 2024)
Afhankelijk van je loonsom:
- tot € 250.000 → € 300.
- € 250.000 – € 500.000 → € 500.
- boven € 500.000 → € 850.
Kosten voor aanleveren gegevens
- Wij doen je een voorstel.
Succesvergoeding (alleen bij succes)
- 13,5% van het bedrag dat je terugkrijgt.
Wat levert het op? De opbrengst verschilt per situatie, maar je kunt een aanzienlijk bedrag terugkrijgen (indicatie: duizenden tot tienduizenden euro’s, afhankelijk van je loonsom).
Houd er wel rekening mee dat:
- de procedure langere tijd kan duren (maanden tot jaren).
- succes niet gegarandeerd is.
Doe je mee? Wil je als klant gebruikmaken van deze mogelijkheid? Check je mailbox en onderteken de volmacht online. Wij regelen de rest.
Nog geen klant? Je kunt meedoen door je aan te melden bij Massaalbezwaar.nl. Of neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.